مدیر سامانه بارش

برگزاری دوره تئوری مربی گری درجه سه تربیت بدنی آستان قدس رضوی

مدیر سامانه بارش از برگزاری دوره مربی گری ورزشی تربیت بدنی آستان قدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شکوفایی، با پیگیری های مکرر مدیر سامانه بارش، ورزشکارانی که در سامانه بارش ثبت نام کردند در صورت علاقه مندی به مربی گری، می توانند در کلاس های آموزشی مربی گری درجه سه که از طرف تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار می گردد شرکت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی بایگی گفت: این دوره های آموزشی برای علاقه مندان هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان دارد که با رایزنی هایی که انجام شده است برای ثبت نام کنندگان در فرصت شغلی ورزشی سامانه بارش به ۷۵ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند تا روز شنبه ۱۸/۳/۹۸ به تربیت بدنی آستان قدس واقع در چهارراه خیام اداره فرهنگی و ورزشی مراجعه کرده و ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی ادامه داد: شروع دوره تئوری مربی گری درجه سه از روز دوشنبه ۲۰/۳/۹۸ الی جمعه ۲۴/۳/۹۸ به مدت ۵ روز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در محل موسسه (تربیت بدنی آستان قدس) برگزار می شود.

مدیر سامانه بارش تصریح کرد:علاقه مندان با در دست داشتن مدارک ذیل به تربیت بدنی آستان قدس، اداره فرهنگی و ورزشی به آقای بخشی مراجعه نمایند.

  1. عکس جدید ۲ قطعه
  2. اصل شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات یکسری
  3. اصل کارت ملی به همراه کپی یک سری
  4. اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت معتبر به همراه کپی یک سری
  5. داشتن حداقل ۲۰ سال سن
  6. تکمیل کردن فرم تعهد پیوست شماره یک با مهر محضر، شایان ذکر است افراد متقاضی می بایست فرم محضری را تکمیل و مهر امضاء نموده و تعهد خدمت در استان مربوطه را جهت شرکت در دوره به نمایندگی استان ارائه نمایند.
  7. اصل فیش واریزی به همراه کپی به مبلغ ۷۵ هزار تومان به شماره حساب ۶۳۵۱-۶۷۸۴-۸۲۲۱-۲۰۱۸ و یا شماره کارت ۶۲۳۷۸۱۱۱۲۳۲۲۶۴۵۵ به نام دوره تئوری مربی گری درجه سه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نزد بانک انصار
  8. اصل کارت پایان خدمت یا کارت طلبگی به همراه کپی یک سری
  9. پر نمون فرم درخواست شرکت در دوره پیوست شماره ۲

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به دوره مربی گری، در صورت غیبت حتی در یک جلسه از دوره حذف می گردند، لذا لازم است که وقت لازم را برای دوره پیش بینی نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code