کارگاه مجازی شخصیت شناسی به شیوه MBTI 

کارگاه شخصیت شناسی به شیوه MBTI 

طبق اعلام مرکز جهانی CPP ابزار شخصیت‌شناسی MBTI جزو پرکاربردترین و محبوب‌ترین ابزارهای شخصیت‌شناسی در دنیاست!

با MBTI به رشد کسب‌و‌کار و بهبود روابطتان شتاب بیشتری خواهید

وقتی تیپ شخصیتی‌ات را بشناسی درباره مسیر شغلی متناسب با خودت ایده‌های مختلفی دریافت می‌کنی و این امکان ثروت‌آفرینی تو را در کسب‌و‌کار چندین و چند برابر افزایش می‌دهد

با MBTI حرفه‌ای‌گری در روابط و کسب‌و‌کار را می‌آموزید

تیپ‌شناسی MBTI تا به حال به بیش از ۲۰۰ نفر از مخاطبین قبلی کمک کرده تا ارتباطات حرفه‌ای‌تر، روابط عاطفی بهتر و کیفیت زندگی بهتری را از طریق آشنایی با ۱۶ تیپ شخصیتی تجربه کنند و بسازند، این دوره نوبت شماست!

شخصیت شناسی MBTI چیست؟

MBTI   یک ابزار معتبر و جهانی برای شخصیت‌شناسی است که خصوصیات و ویژگی‌های ۱۶ تیپ شخصیتی را مورد بررسی قرار می دهدMBTI به شما کمک می‌کند با شناخت تیپ شخصیتی خودتان نقاط ضعف و قوتی که دارید را دقیق‌تر بشناسید و درک بهتری از تفاوت‌های ذاتی آدم‌ها به‌دست بیاورید. تیم شخصیت شناسی برشا(بهبود روابط،شناخت، انتخاب) اکنون این کارگاه را برای افراد علاقه مند ارائه نموده است.

کارگاه شخصیت شناسی MBTI در یک نگاه
مخاطب: عموم افرادی که می‌خواهند تیپ شخصیتی خودشان و دیگران را با یک ابزار مطمئن و معتبر بشناسند، نقاط قوتشان را شناسایی کنند و ضعف‌های ارتباطی را به حداقل برسانند.

به طور خاص‌تر MBTI برای افراد زیر مناسب‌تر است

-زوج‌ها: برای ساخت رابطه عاطفی گفتگومحور و مبتنی بر درک متقابل؛ -هر فرد جویای موفقیت شغلی: برای طراحی مسیر شغلی به شکلی هدف‌مندتر؛ -مدرسان و سخنرانان، مبلغان و تولیدکنندگان محتوا برای شناخت بهتر ذائقه مخاطب؛ -مدیران و کارآفرینان برای تیم‌سازی حرفه‌ای؛ -درمان‌گران و مشاوران برای ارتباط بهتر با مراجعین

شرکت در دوره مجازی MBTI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code